Erriberako olioa saltzeko kanpaina amaitu berritan emaitzak irauli dituztela jakinarazi dute Errigoratik. Iaz baino %50 olio gehiago saltzea lortu dute aurten antolatzaileek emandako datuen arabera, guztira 45.500 litro salduz. Ekimenean parte hartu duten bi olio erroten kasuan, merkaturatzeko duten biderik pisutsuena bilakatu da Errigora.
3.000 eskatzaile izan dituzte amaitu berri den kanpainan eta Internet bidez 1.000 baino gehiago jaso dituzte. Aurten jarri dute martxan sarean eskariak egiteko aukera eta Errigoraren sarea handitzea lortu dute horrela. "Errigora, auzolana, herrigintza bihurtu dela esan nahi du horrek". 52 herritara zabaldu dute kanpaina, iaz baina 22 gehiago. Bi hilabete barru hasiko dira kontserba loteak eskaintzen aurtengo bigarren kanpainaren bitartez.
Zenbaki nagusiak:
- 3.000 eskatzailetik gora (1.000 baino gehiago saretik).
- 9.100 bidoi.
- 45.500 litro.
Nafarroako erdialde eta erriberako nekazariei eta euskalgintzari babesa adierazteko produktu loteen eskaerak egin daitezke Errigora. eus webgunearen bitartez. 'Eutsi geureari' izeneko kanpaina abiarazi zuten atzo eta martxoaren 13ra arte aukera dago saski horietako... [+]
Hamar urte dira saskiekin hasi zirela eta bi milioi euro bildu dituzte guztira.
50 euroko saski bakar eta "biribila" eta komunitatea batuko duen argazki erraldoia atera nahi dituzte urteurrena ospatzeko kanpainan. Azaroaren 9ra bitartean egin daiteke saskien eskaera.
Nafarroa erdi eta hegoaldean euskaraz ikasi bai baina erabiltzeko aukera gutxi du haur askok. Herri horietan aisialdia euskaraz gozatu ahal izateko asmoz jaio ziren Jolasteka ludoteka euskaldunak. Ikasturte honetan gutxienez 16 herri, 22 jolasteka eta 3 eta 12 urte arteko 211... [+]
Iazko udan suteek panorama iluna utzi zuten Nafarroan, argazkiko San Martin Unxen lurren %95 kiskali zuten. Asko hitz egin zen hedabideetan suteek eragindako kalteez, baina nola aurre egin gero eta sute gehiago eman daitezken testuinguruari? Nafarroako Gobernuaren interes falta... [+]