Pilaketak saihesteko, Euskotrenek aparteko neurriak ezarri ditu Bat txartel pertsonalizatua tramitatzeko. Neurriaren lehen hilabetean, nahikoa izango da NANa edo familia-liburua aurkeztea doako garraioa eskuratzeko.
Asteartetik aurrera, Arabako 12 urtetik beherakoek doan bidaiatu dezakete lurraldeko garraio publikoan. Doakotasuna dagoeneko aplikatzen zaie Gasteizko tranbiari, Alavabus zerbitzuari eta Tuvisa udal garraioari. Onuradun izateko Bat txartel pertsonalizatua eduki behar da, eta horren jaulkipena indartu du Euskotrenek, bezeroarentzako arreta zerbitzu bereziaren bidez. Hilabeteko trantsizio epean, nahikoa izango da nortasun agiria edo familia liburua aurkeztea kosturik gabe bidaiatzeko.
Bizkaian, otsaileko lehen astetik aurrera jarriko dute martxan neurri hori. Nahitaezkoa izango da Barik txartel pertsonalizatua lortzea, eta, besteak beste, Bizkaiko Garraio Partzuergoaren (BGP), Metro Bilbaoren, Euskotrenen, Renferen eta Bilbobusen bulegoetan tramita daiteke. Tramitea egiteko tutore baten presentzia beharrezkoa da, eta horrek adingabearen NANa edo familia liburua aurkeztu beharko du. Gainera, erakundeek iragarri dute urteko bigarren seihilekoan doakotasuna 13 eta 14 urtetik beherakoei zabalduko zaiela, eta Jaurlaritzak onartutako adin tartea zabaldu.
Bestalde, Gipuzkoak urtarrilaren amaieran edo otsailaren hasieran ezarriko du doakotasun hori. Adingabeek egungo Mugi gazte txartela izan beharko dute, eta, horri esker, doako tiket bat eskuratuko dute doan, eta gidariari erakutsi besterik ez dute egin beharko. Gipuzkoako Garraioaren Lurralde Agintaritzak ere ekainaren 30era arte txarteletan %50eko deskontua mantentzea onartu du, gainerako lurraldeetan bezala.
Euskadiko Garraio Agintaritzak joan den abenduaren 23an onartutako neurri baten arabera, 12 urtetik beherakoentzako doakotasunak eta urte erdira arteko %50eko deskontuek 130.400 umeri egingo diete mesede EAEn. Eustaten datuen arabera, 130.400 haurrek jasoko dute deskontua: 22.000k Araban, 65.000k Bizkaian eta 43.300ek Gipuzkoan.
Aldi berean, Bizkaiko BGPren kontseiluak asteartean onartu ditu 2025erako garraio-tarifak, eta batez beste %3,4 igoko dira otsailaren 20tik aurrera. Gehien erabiltzen den txartelak, Creditransek, hiru zentimoko igoera izango du, eta Gizatransek, 65 urtetik gorakoentzat eta desgaitasuna dutenentzat, bi zentimokoa.
Subflubialaren behin betiko proiektua onartu zuenez Aldundiak pasa den astean, eta dozenaka pertsona batu dira proiektua gelditzea eskatzeko.
Garraioaren sektorea da gaur egun Euskal Herrian berotegi efektuko isurketen erantzule nagusia (%35), energia gehien kontsumitzen duena (%47) eta petrolio kopuru handiena erretzen duena (%74). Gainera beste sektore batzuetan isuriak apurka-apurka murrizten diren bitartean,... [+]
BSHko langileek mobilizazioa egin dute larunbatean Iruñean, eta Billabesetako langileen babesa jaso dute. Billabesetako langileek manifestazioa burutu dute egun berean. BSHko langileeak enpresaren Bruselako egoitzan bilduko dira astelehenean, Europako Batzordeko Enplegu... [+]
Sanferminak ate joka, Iruñeko eta Iruñerriko garraio publikoko autobus gidariek greba mugagabeari ekin diote asteazkenean. Lanuzteak jaietan izango duen eraginaren aurrean, Iruñerriko Mankomunitateak gutxieneko zerbitzuak ezarri ditu: Sanferminak hasi... [+]
Sindikatuaren arabera Gasteizko garraio publikoko konpainiak bazekien langileak osasun arazoak zituela, eta "presioaren ondorioz" ekainaren 23an istripu larria izan zuen.
Asteartean eginiko bozketan, enpresako zuzendaritzak eginiko proposamenari uko egin eta grebari eustea erabaki dute Iruñeko garraio publikoko autobus gidariek. Iruñerriko Mankomunitateak sanferminetan %70ko gutxieneko zerbitzuak eskaintzea proposatu du.
Hilabeteetako protesten ostean, TCC enpresako zuzendaritzak ez du aurrera urratsik egin eta langileek leher egin dute. Greba mugagabera doaz, baita sanferminetako ez ohiko zerbitzuetan ere. “Enpresak erantzukizunez jokatuko balu saihestu litekeen zerbait” dio langile... [+]
Kanpaldiaren helburua "osasuna eta ingurumena arriskuan jartzen dituen eta etorkizuna hipotekatzen duen proiektu jasanezina" geldiaraztea da.
Pasa den asteko berria dugu: Irunen 67 urteko garraiolari bat hil zen, kamioia kargatzen ari zela. Errepidean izan balitz, “eragozpenak errepidean” entzungo genuke; ondoren, baxu antzean, “kamioilari bat hil da istripuan”. Gipuzkoa aldean trena hartzea... [+]
Kirol ekitaldi handi xamarrak egiten diren bakoitzean, agintariek hauspotzen duten "inpaktu ekonomikoaz" edo "hiria mapan kokatzeaz" harago, ohikoa da ostatuen garestitze basatiaz, garraio publikoan daukaten eraginaz edota segurtasun kontuez hitz egitea. Ohikoa... [+]
Frantziako legebiltzarrean Errepublikanoek eta Batasun Nazionalekoek egindako zuzenketen harira dator erabakia. Zuzenketak onartu dituzte, eta, beraz, Euskal Hirigune Elkargoak emisio gutxiko eremua ezartzeko gastu ekonomikorik ez egitea erabaki du.
A-15 errepideko trafikoa N-I errepidearekin bat egiten duen tokian eraikiko litzateke lotune berria. Andoainen N-I errepidearen "afekzioak murriztu" eta ingurunean "modu hobean" integratuko dela adierazi du aldundiak. Udalak 2011ko eta aurtengo proiektuen... [+]
Apirilean zen sartzekoa araua baina atzeratzea erabaki dute. Derrigorrezkoa izanen da ibilgailuetan agiria eramatea, ez soilik hiri eta herri nagusienetan sartu ahal izateko, baita kostalde osoko errepideetan mugitu ahal izateko ere.
Bizieskola ekimenaren bitartez Gasteizko Eraman kooperatiba ikastetxeetako umeak trebatzen hasi da ikasturte honetan, hirian bizikletaz segurtasunez eta modu independentean ibiltzeko. Gasteizko Udalarekin batera parte hartzen du ekimenean, eta kooperatibako kideek ikastetxeetako... [+]