ARGIA.eus

2021eko apirilaren 21a

Komunikazioa > Hedabideak > Euskarazko hedabideak > Hekimen

Donostia, irailak 14, Bingen Zupiria Kultura sailburua Euskarazko Komunikazioaren EHUko ikastaroetan: “Euskarazko hedabideak lerratuegiak daude posizio politiko-ideologiko batzuetara”. Ez da egokia argia izan behar duena ilun agertzea. Sikiera aukera izan bagenu galdetzeko zeintzuk ziren hedabideok, baina ez, ez zen hala izan.

Hekimen kanaleko multimediak

Eduki hauek interesatzen zaizkizu? Kanal honen RSS jariora harpidetu zaitezke.

Hekimen
Sakonean
«Hedabideen sustengatzaile nagusiak hartzaileak dira»

Euskal hedabideen elkargunea da Hekimen. Asko dira euskara hutsean aritzen diren hedabideak eta asko ere egunerokotasunean gainditu behar dituzten mugak. Elkartu eta sendotu, hori da jarraitu beharreko bidea. Alberto Barandiaran, Hekimeneko zuzendaria, luze mintzatu da Atariarekin.


Euskal hedabideen kartografia: enpresen erradiografia

Behategiak, euskal hedabideek bizi duten errealitatea aurkezteko asmoz, sektoreko enpresen azterketa egin du. Egindako lanetik, hedabideen egungo egoera ezagutzeko datuak aurkeztu dituzte.


Euskal hedabideek ituna lortzeko bidea ireki dute

“Euskal hedabideak, itun bila” jardunaldietan sektoreak aitortza eta egonkortasuna eskatu ditu, eta administrazioarekin adostu nahi duen kontzertazio ereduaz gogoeta egin du. Jardunaldiak Hekimen Euskal Hedabideen Elkarteak eta Euskaltzaindiak antolatu zituzten otsailaren 22an, Bilbon.


2017-02-20 | ARGIA
Euskal hedabideen sareko kontsumoak %10 egin du gora

Hekimeneko hedabideen webguneek gora egiten jarraitzen dute: aurreko urtean baino %10 bisita gehiago izan zituzten 2016an; 20 milioi bisita baino gehiago denera. Goraka horren nondik norakoak azaltzen ditu elkarteak bere webgunean.


2017-02-02 | Berria egunkaria
Euskarazko espazio komunikatiboaren erronkak eta aukerak
MULTIMEDIA - solasaldia

Euskal espazio komunikatiboaren inguruko jardunaldiak antolatu ditu Ezkerraberri fundazioak, Bilbon. Mahai inguru bat egin dute euskarak arlo horretan dituen erronkei buruz. Hauek izan dira partaideak: Aritz Agirre Euskadi Irratiko albistegietako arduraduna, Martxelo Otamendi BERRIAko zuzendaria, Jon Barriola Nafarroako Noticias taldeko presidentea, Jesus Murua Tolosaldeko Atariako kudeatzailea eta Alberto Barandiaran Hekimeneko zuzendariak, eta Estitxu Garai EHUko irakasleak gidatuta.


2016-12-20 | ARGIA
"Aitortza eta babesa", euskal hedabideon eskaria Eusko Jaurlaritzari

Eusko Jaurlaritzako Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzak euskal hedabideentzako diru-laguntza deialdiaren ebazpena argitaratu berri duen honetan, Lakuari bestelako politika eskatu dio sektorea ordezkatzen duen Hekimen elkarteak. Prentsa ohar baten bidez, “deialdi honek ez duela proiektu berrietarako tokirik uzten” salatu du Hekimenek, eta sektorearen garapenari traba egin diezaiokeela gaineratu du.


Euskarazko hedabideen kontsumoak gora egin du: %32 zortzi urtean

Egun, euskaraz hitz egiteko gai direnen %45ek egunero kontsumitzen ditu euskarazko hedabideak, CIES enpresak kaleratutako datuen arabera. Euskarazko komunikabideen kontsumitzaileen kopurua %32 igo da azken zortzi urteetan.


2016-09-21 | ARGIA
Hekimenek aldaketa esanguratsuak ikusten ditu euskal hedabideen 2016ko diru-laguntzetan

Herri Hekimenerko euskarazko hedabideak biltzen dituen elkartea kexu da 2016ko diru-laguntza nagusienak oraindik ez direlako banatu. Aurten iInstituzio nagusienetatik hedabideek jasoko dituzten diru-laguntzen balantze zehatza egiten du kaleratutako agirian.


2016-05-26 | ARGIA
Publizitate instituzionala euskal medioetan: kopurua zehaztea saihestu dute EAJk eta PSEk

Euskarazko hedabideetan publizitate instituzionalaren %15 jarri beharrean, “arrazionaltasun-irizpideak” erabiltzea adostu dute EAJk eta PSEk Eusko Legebiltzarrean.


2016-04-27 | ARGIA
Publizitate beherakada dela-eta, bilera eskatu dute euskal hedabideek Gipuzkoako Aldundian

Hedabide euskaldunak biltzen dituen Hekimen elkarteak bilera eskatu dio Gipuzkoako Foru Aldundiari, erakunde horrek iragarritako publizitate instituzionalaren beherakada aztertzeko. 2015eko aurrekontuarekin alderatuta, erdira jaitsiko du euskarazko hedabideetako publizitatea Gipuzkoak, 568.702 eurotik 235.000ra.