Azkenean, Green GT enpresa suitzarrak ez du parte hartuko Le Manseko 24 orduetako lasterketa ospetsuan. Bere automobilak 56. lekutik atera behar zuen, baina ez dute lortu motorrari behar dituen prestazioak ematea. Haren berezitasuna da hidrogenoa duela erregai.
Hidrogenoa autoaren alboetan dauden bi andeletan metatzen da 350 barreko presioan, eta erregai pila elikatzen du, elektrizitatea sortuz. Orduko 300 kilometroko abiadura lor dezake, baina ezin du 24 ordu iraun. Ikusten denez, falta da oraindik auto elektrikoa izateko.
ARGIArekin azken kolaborazioa egin nuenetik lau hilabete igaro direnean, testu honen bidez nire iritzi-artikuluei berriro heldu diet, baina azalduko dizuet zergatik alde egin dudan denboraldi honetan aldizkari maitagarri honen orrialdeetatik.
Otsailaren 20an La xarxa ultra... [+]
Ertzaintzaren azken hamarkadako bilakaera teknologikoa aztertu du bere liburu berrian Ahoztar Zelaieta ikerketa kazetari, kriminologo eta ARGIAko kolaboratzaileak. Segurtasunaren industria ikertu eta Ertzaintzarekin duen lotura plazaratu du, La Ertzaintza que viene... [+]
Mekanografia ikasi baduzu, gitarra jotzen, josten edo eskuz idazten, ulertzen duzu zure gorputzak zelan memorizatzen dituen zenbait jarduera. Gorputza eta adimena modu miresgarrian daude harremanduta, bat dira. Gizakiok sortu dugun teknologia eta honek gure gorputzarekin duen... [+]
Epaile Santiago Pedrazek iragan ostiralean eskatu zuen estatuan Telegram aplikazioa blokeatzea. Astelehenean blokeo hau etetea erabaki du epaile berak, lehenik neurri hori aplikatzeak ekarriko lituzkeen ondorioak aztertzeko.