ARGIA.eus

2022ko urtarrilaren 24a

Urduñako Herri Eskola bernaturalizatzeko obrak abiatu dituzte

  • Prozesua ez da obra huts bat izatera mugatuko, ikastetxeko hezkuntza plana ere eraldatuko baitu.

Aiaraldea @aiaraldea  |  Txabi Alvarado Bañares
2021eko abuztuaren 25a
Albiste hau Aiaraldeak argitaratu du eta Creative Commons BY-SA 3.0 lizentziari esker ekarri dugu.
Argazkia: Urduñako Udala

Abiatu berri dituzte Urduñako Herri Eskolako patioa bernaturalizatzeko obrak. Hormigoizko zorua kenduko dute, “baso jangarri” bat jartzeko, fruta-arbola eta barazki ugarirekin. Horrez gain, etxola ugari jartzea ere aurreikusten du proiektuak, jolastu eta klaseak aire librean aman ahal izateko.

 

 

 

Argazkia: Urduñako Udala

 

 

 

Hori da, hain zuzen, espazioak izango duen eginkizun nagusia: ikasleak naturarekin eta udalerriarekin elkarrekintzan jartzea.  

Lauzpabost urteko prozesua

Kataluniako El Globus Vermeli arkitekto taldeak abiatu zuen iaz eskola bernaturalizatzeko prozesua, Patios x Clima egitasmoaren barruan. Espainiako Estatuko zazpi jolastoki sartu ziren proiektuan, baina Urduñakoa izan zen EAEko bakarra.

Obrak orain hasi dituzten arren, lan ugari egin dute aurreko hilabeteetan. Iaz hainbat bilera egin zituzten udalarekin zein ikastetxeko hezkuntza komunitatearekin, egitasmoa azaldu eta lehen kontaktua egiteko. Maiatzean, aldiz, jardunaldiak antolatu zituzten, proiektuaren inguruan hausnartzeko. Bilera horietan jasotako ekarpenekin osatu zuten proiektu teknikoa, orain errealitateara eramaten ari direna. 

Hala ere, prozesua lauzpabost urtez luzatzea aurreikusi dute, prozesua ez delako obra huts bat izatera mugatuko. Ikastetxearen hezkuntza plana ere eraldatuko dute, bernaturalizatutako espazioaren erabilera hezkuntza zentroaren eguneroko jardunean txertatzeko.

Albiste hau Aiaraldeak argitaratu du eta Creative Commons BY-SA 3.0 lizentziari esker ekarri dugu.
Kanal hauetan artxibatua: Hezkuntza  |  Arkitektura  |  Hirigintza  |  Urduña

Hezkuntza kanaletik interesatuko zaizu...
Eskoletako irakasle eta langileak, "nazkatuta"

Gero eta gehiago dira ikastetxeetako egoera salatzen duten ahotsak: pandemia kudeatzeko dituzten lan-karga eta ardurak, baliabide falta, protokoloekiko zalantzak eta egoerarekiko kezka azaleratu dituzte.


2022-01-18 | Jon Torner Zabala
'Komikiak aztertzeko gida bat' euskaratu du EHUk

Komikiari buruzko alderdi teorikoak modu grafikoan erakusten ditu How to study comics & graphic novels gidak. Iaz plazaratu zuen Oxfordeko unibertsitateak, eta EHUko LAIDA Literatura eta Identitatea ikerketa-taldeak ekarri du euskarara.


2022-01-17 | ARGIA
Gipuzkoako federazioek eskola kiroleko txapelketei debekua kentzea eskatu dute

Hamazazpi kiroletako federazioek adierazpen bateratua egin dute astelehen goizean. Haurrek asteburu honetatik aurrera lehiatzeko aukera izan dezatela eskatu dute. Kirola segurua dela adierazi dute, eta haurrentzako oinarrizko beharra.


Ikastolen Elkartea: "Ez gaude prest ez dagozkigun ardurak hartzeko"

Ikastetxeetan pandemiaren kudeaketa gero eta zailagoa egiten ari zaiela eta baliabideak behar dituztela adierazi du Ikastolen Elkarteak: “Inpotentziaz eta nekez bizitzen ari gara ematen ari diren hainbat egoera eta ez dagozkigun ardurak hartzen ari gara gure gain... [+]


Irakurrienak
Azken albisteak
Argia buletina
Egunaren laburpena
zure e-postan
Eguneraketa berriak daude