Produkzioaren beherakada horren ondorioz, 200 behin-behineko langile kaleratuko dituzte urtarrilean
Batetik, ziurgabetasun ekonomikoak merkatua hoztu du, eta auto gutxiago saltzen dira; bestetik, Landabengo lantegia hirugarren modelora egokitzen ari da, eta hori dela kausa produkzioan zenbait etenaldi izanen dira. Bi arrazoi horiek argudiatu ditu Alemaniako zuzendaritzak Volkswagen Nafarroari aurten baino 14.000 gutxiago asignatzeko aurten baino.
2020an Landabenen fabrikatuko dituzten 306.000 auto horietatik 180.000 T-Cross modelokoak izanen dira, eta gainontzekoak Polo-koak. Enpresak 145 milioi inbertituko ditu landabenen, hirugarren modeloa fabrikatu ahal izateko.
Auto elektrikorako bidean egokitu beharra duela iragarri du multinazional alemanaren Nafarroako lantegiak, eta horren ondorioz, datozen bi urteetan 400 lanpostu murriztuko dituela jakinarazi die langileei.
Iruñean 40 urtez Polo autoa egiten aritu ondoren, 2024an Volkswagenek autoa ekoizteari utziko dio. 2026an ekingo dio auto elektrikoa egiteari Nafarroako hiriburuan, baina trantsizio tarte horretan auto produkzioa asko jaitsiko da Landabeneko plantan, eta horrek lanpostu... [+]
Multinazionalak iragarria zuen Valentzian (Herrialde Katalanak) bateria elektrikoak egiteko lantegi berri bat egin behar zuela, baina orain zalantzan jarri du proiektua, eta kirioak dantzan jarri dira, bestek beste Nafarroan, non 4.600 pertsonak egiten duen lan Iruñeko... [+]
Espainiar Estatuan Madril baino ez dago (%44,9) Nafarroaren aurretik. Nafarroako enpleguaren %17,5 sortzen dute erkidegoan dauden multinazionalen 154 enpresa filialek.
Europak arau berria zabaldu du autoentzako motorren emisioa eta kontsumoa zorrotzago neurtzeko. Landabenekora ez dira heldu homologazio berrira egokitutako motorrak. Horregatik dago lan gutxiago.