Publizitate komertziala jasotzearen aurkako plataforman, iaz baino lau aldiz jende gehiago

  • Robinson zerrendak aurten ia 800.000 herritar biltzen ditu Espainiako Estatuan, erabiltzaile hauek telefono dei eta SMS bidezko publizitate komertzialetatik at mantenduz.


2018ko abenduaren 13an - 18:21
Telefono bidez publizitate komertzial asko egiten da gaur egun.

Teknologia berrien garapen etengabea medio, datuen babeserako politika zein plataformak areagotzen doaz. Indar handia hartzen doaz: Robinson zerrendak iaztik hona erabiltzaile kopurua laukoiztu du. Jada, Espainiako Estatuan 770.000 izen-emandako baino gehiago daude. Gaur egungo publizitate komertzial masiboa ekiditea du xede.

Robinson zerrenda 2013an sortu zen, eta Europako zenbait herrialdetan eta AEBetan dago erabilgarri. Edonolako publizitate komertzialetatik babestea du helburu; adibidez, erabiltzaileak kontratatu ez duen telefonia enpresek ezingo lukete bere telefono mugikorra eskuratu eta honi deitu, publizitatea egin asmoz. SMS bidez publizitatea jasotzea ere galarazten du; baita korreo elektronikoz eta fax bidezkoa ere. Robinson zerrendaren webguneak dio erabat librea eta gasturik gabekoa dela izena ematea.


Kanal honetatik interesatuko zaizu: Publizitatea
2024-03-31 | Tere Maldonado
Mezu subliminalak

Mezu subliminalak hartzailearen kontzientziarentzat hautemanezinak diren noranzko bakarreko komunikazioak dira, eragina izan dezaketenak haren nahimenean, portaeran edo pentsamendu kontzientean. Horregatik, mezu subliminal eraginkor bat izate hutsa manipulaziotzat har daiteke:... [+]


2024-01-21 | Tere Maldonado
Aire Jauntxoen morroi

Bankuek eta enpresa handiek beren eraginaren itzala zabaldu dute giza jarduera ezagun eta imajinagarri orotan. Parlamentuak eta ordezkarien ganberak alboratuta, botere korporatiboak mundua gobernatzen du, bere aldeko legeak egin eta gatazkak ebatziko dituzten auzitegiak ezartzen... [+]


2023-06-09 | Ilargi Manzanares
Erresuma Batuak Repsolen, Shellen eta Petronasen iragarkiak debekatu ditu, ‘Greenwashing’ egin dutelakoan

Hiru petrolio-enpresek “herritarrak engainatzen” ari direla dio Erresuma Batuko Iragarki Arauen Arduradunak. Energia berriztagarrien inguruko iragarkietan ez dute aipatzen enpresa horiek eragiten duten kutsadura.


2023-03-19 | Tere Maldonado
IRITZIA
Publizitatearen kritikarako

Erredukzionista naizela esango didazue, baina nik honela ikusten dut: zibilizazio-krisian murgilduta gauden aldera, gizarte gisa daukagun arazo potoloenetako bat publizitatearen hedapen paregabea da. Hain dago hedatuta bazter guztietatik, non, askotan, ez baitugu ikusten ere,... [+]


Materialismo histerikoa
Publikoa

China antes del comunismo ateratzen zait bideoren bat ikusi nahi dudan ia bakoitzean, dantza ikuskizun baten iragarkia. Edo Oral B, edo Katy Perry janaria eskatu eta eskatu. Baina jasangarria dela erabaki dugu telebistako publizitate tarteen aldean, ez dugu Premium konturik... [+]


Eguneraketa berriak daude