Euskal Game Jam: 48 ordu bideojokoak euskaraz sortzeko

  • Euskal Game Jam ekimenaren helburua da bi egunez bideojoko sortzaile euskaldun hasiberriak zein profesionalak biltzea, "euren abileziak agerian jarri eta harremanak sortzeko", Zomorro Studio, Game Erauntsia eta EHU eragile antolatzaileek azaldu dutenez. Azaroaren 17tik 19ra bitartean, 48 orduko epean, bideojokoak euskaraz sortu beharko dituzte parte-hartzaileek, aurrez aurre –EHUren Bilboko Bizkaia Aretoan– edo online.

Bartzelonan egindako Game Jam bat / Argazkia: gamejambcn.com

2023ko azaroaren 03an - 08:10
Azken eguneraketa: 09:10

Ekimenaren lehen edizioa azaroaren 17an 18:00etan hasiko da. Orduan ekingo diote partaideek, taldeka zein bakarka, sormen prozesuari. 48 ordu geroago, hilaren 19an, amaitutako proiektuak itch.io plataforman argitaratu beharko dituzte.

Izen ematea abian da jada (www.gamerauntsia.eus); 18 urtetik gorako pertsona orok har dezake parte, doan. Bideojokoa bakarka nahiz taldeka garatzeko aukera dago. Gehienez bost kideko taldeak onartuko dira, eta taldekideak bilatu nahi dituenak aukera izango du hori egiteko, izen ematearen fitxan edo Game Erauntsiaren Discord zerbitzariko Euskal Game Jam txatean. Izen-emate orrialdean aurkituko dituzue baldintza guztiak, baita ekimenari buruzko informazio gehiago ere.

Solaserako tartea

Game Jam egitasmoa hasi aurretik, antolatzaileek hitzaldia eskainiko dute. Batetik, Zomorro Studio bideojoko garatzaile taldeko Ibai Aizpuruak lehen edizioa aurkeztu eta gainerako Game Jam-etan izandako ibilbideaz hausnartuko du. Halaber, gisako erronka batean lehenbizikoz parte hartuko duten sortzaileei gomendioak eskainiko dizkie. Bestetik, Edurne Larraza /EHUko Informatika Fakultateko Konputagailuen Arkitektura eta Teknologia saileko irakaslea bideokontsolez arituko da, konputagailu baten sarrera/irteera azpisistemaren kontrola ardatz.


Kanal honetatik interesatuko zaizu: Bideojokoak
Nola erabiltzen dituzte gazteek bideo-jokoak, sare sozialak eta joko plataformak?

11-16 urte bitarteko gazteen %23ak dio etxean ez dietela inongo kontrolik ez araurik ezartzen, mugikorraren, bideo-jokoen edo bestelako teknologiaren erabilerari lotuta. Nafarroako Ikastolen Elkarteak egindako ikerketaren emaitzetako bat da: “Gazteak digitalki hezten ari... [+]


2024-01-24 | David Lindemann
Jaso burua, baita ukabila ere

Oso ona iruditzen zait Soraluzeko “Jaso burua” ekimena, ezinbesteko kontzientziazioa bultzatzen baitu. Lehen Hezkuntzako umeen gurasoontzako hitzaldian izan nintzen joan den astean. Seme nagusia LHn zegoela, pantailen (eta pantailen edukien) erabileraren inguruko... [+]


2024-01-19 | Sustatu
Euskarazko 2023ko joko onenak: KlaustroFobia eta Tunic

Game Erauntsiak, 2022ko jokoekin egin zuen bezala, 2023ko bideojoko onena aukeratzeko bozketa jarri zuen martxan Gabonetan, eta joan den astean jakinarazi zituzten emaitzak. Baldur’s Gate izendatu dute urteko joko onena zaletuek, baina guri gehiago interesatuko zaizkigu [+]


8 urteko haurren herenak smartphone propioa dauka

Lehen eta Bigarren hezkuntzako ikasleek duten pantaila kontsumo, ohitura eta praktikak aztertuta, "gure ustez, familiek ez dakite nerabeek zer egiten duten mundu digitalean", diote macsonrisas-eko hezitzaile digitalek. Hego Euskal Herriko ikasleekin joan den... [+]


Esku-pilota mundu osoan jokatzeko aukera zabalduko du PlayStationek

Bideojoko berri bat aurkeztu du, esku-pilota diziplina batean oinarrituta dagoena. Munduko zazpi frontoi agertuko dira, haietako bat, Euskal Herriko bakarra, Bilbokoa.


Eguneraketa berriak daude