Mercedeseko kontratazio-iruzurra salatu dute, giza baliabideetako arduradun nagusiaren bisita probestuz

  • Egunotan, Gasteizko Mercedes-Benzeko kontratazio-iruzurra salatzen ari dira LAB, ELA eta ESK sindikatuak. “Lantegiko zuzendaritzaren jarrera ez babestea erabaki dugu, normala ez den egoera baten aurrean normaltasunez jokatzea bailitzateke”.

Hala Bedi @halabedi
2017ko azaroaren 17a

Wilfried Porthek, Mercedes-Benz enpresako giza baliabideetako arduradun nagusiak Gasteizko lantokia bisitatu du. ELA, LAB eta ESK sindikatuetako atal sindikalek ez dute harrera ofizialean parte hartu, eta jarrera horren zergatiaren berri eman dute.

Harreran, enpresa-batzordeko ordezkari ofizialak, lehendakaria eta idazkaria ez dira gonbidatuak izan: soilik atal sindikalak gonbidatu dituzte: “Enpresa-batzordearen ordezkari nagusia gutxietsi dutela ulertzen dugu”, adierazi dute hiru sindikatuek.

Gainera, bisita abagune "berezian" kokatu dute sindikatuek. Iruzurrezko kontratazioa salatzen ari dira egunotan LAB, ELA eta ESK: “Lantegiko zuzendaritzaren jarrera ez babestea erabaki dugu, normala ez den egoera baten aurrean normaltasunez jokatzea bailitzateke”.

Baina salaketaz gain, beraien prestutasuna agertu diete PORTHi eta Daimler taldeko zuzendaritzari: “Negoziazio prozesu bati ekin diezaiogun, Eusko Jaurlaritzaren babespean, iruzurrarekin amaitzeko, kontrataziorako irizpide garden eta ez-diskriminatzaileak ere adostuz".

 

Artikulu hau Hala Bedik argitaratu du eta Creative Commons lizentziari esker ekarri dugu.

Kanal honetan artxibatua: Automobilgintza

Automobilgintza kanaletik interesatuko zaizu...
2017-07-27 | Unai Brea
2040tik gasolina eta gasolio bidezko autoak debekatuko dituela dio Erresuma Batuak

Erresuma Batuko Gobernuak iragarri du 2040tik aurrera galarazi egingo dituela gasolinazko motorrekin edo dieselarekin dabiltzan auto berriak. “Ezin dugu gasolina eta gasolio bidezko autoekin jarraitu, batetik osasun arazoak sortzen dituztelako, bestetik klima aldaketa azkartzen dutelako”, esan du Michael Gove Ingurumen ministroak.


Nola bihurtu traktoreak superauto

Maranello (Modena, Italia), 1958. Ferruccio Lamborghini (1916-1993) Ferrari fabrikara hurbildu zen eta, kiroletako autoen zale amorratua izanik, Ferrari 250GT bat erosi zuen.

Mahastizain familia batean jaioa, Lamborghini laborarien lana errazteko nekazaritzaren mekanizazioaz kezkatzen hasi zen gaztetatik. Zeuzkan mekanika ezagutzak baliatuz, hutsetik hasi eta punta-puntako makineria eta traktore enpresa eratu zuen denbora laburrean. Baina lanaz kanpo, traktoreak baino azkarragoak ziren... [+]


Dieselgate auzia hazten ari da: Volkswagenen beste motor bat jomugan

AEBtako Ingurumena Babesteko Agentziak (EPA) salaketa jarri dio marka alemanari bere hiru litroko diesel motorragatik. Aurreko auzian salatutako modeloak bezala, motor honek autoak isurtzen dituen gasen kopurua murrizten du emisio frogetan.


2015-09-30 | Unai Brea
Volkswagenen engainua, icebergaren tontorra

Europako autoen CO2 emisioak %40 handiagoak dira errealitatean proba ofizialetan neurtzen dena baino, Transport & Environment elkarte ekologisten federazioak argitaratu duen Mind the gap txostenaren arabera.


Azkenak
EGILEA
Eguneraketa berriak daude