Publizitate instituzionalaren erabilera Gipuzkoako Aldundian

  • Aste honetako ARGIAn azala eta erreportaje nagusia eskaini diogu publizitate instituzionalen eta babesletzen bidez, diru gehien jasotzen duten hedabideak zein diren ikertzera. Asteazkenean webgunean irakurgai jarriko dugu erreportajea, hainbat grafikaz hornituta. Bitartean, aperitibo gisa: diru gehien El Diario Vasco’ egunkariari eman zion iaz ere Aldundiak, 399.075 euro (%27 bueltan); eta konparaziorako, ARGIAri 4.293, ia ehun aldiz gutxiago (%0,2). Herritarren ezagutzatik urrun, diru publikotik ehunka milaka euro mugitzen dituen sistema opakua dago atzean.


2018ko otsailaren 20an - 10:20
Asteko azala.

Aldizkaria etxean jaso eta ARGIAren kazetaritza independentea bultza nahi baduzu, zure gogo eta aukeren neurrian egin dezakezu. Bueltan ere, egoki ikusten duzuna eska dezakezu.


Kanal honetatik interesatuko zaizu: ARGIA
Harpidetzen joan-etorria

Espainiako Estatuan hedabide digitalak edota prentsa kontsumitzen dituen herritarren %66k ez du ezer ordaintzen horregatik. Orain apur bat gehiago hasi dira ordaintzen digitalak, baina ezer gutxi, %13k ordaintzen baitzuen zerbait 2022an (Digital News Report España 2023... [+]


Eguneraketa berriak daude