Mundua urratsez


2006ko maiatzaren 28an
Batera. Eguerdia Senperen. Lakua atzean, sarrera nagusiaren aitzinean Batera plataformaren gunean. Mahai bi lau afixa eta erreferendumaren aldeko sinadura kartak. Hegoaldekoen sinatu ezinak, pena. "Datorren hamarkadan guk ere bai". Inguruko gazte batek, paso. "Ni ez nauzue frantsesa". Identifikatu dut. Bere garaian, gurasoek Seaska Hezkuntza Nazionalak subentzionatua izatearen aurka, lizeo frantsesera igorri zuten ikastera. Ez zioten Kanbokoa ezagutzeko aukerarik eman, erreformista zelakoan edo. Gurasoen erabaki hark berea egin du. Euskal Departamendua, frantsesa du. Bere duintasun iraultzaileak eragozten dio aldeko sinadura. Haserretu nau, ez diot fitsik esan. Nik ere, paso. Biharamunean izan dut bere ogibidearen berri. Frantziako Estatua du bere nagusia. Funtzionaria da. Behar diren dokumentu orotan sinadura guztiak eman ditu espreski, bizibidea lortzeko. Oraingoan ezingo ditu gurasoak arbuiatu, berea izan da erabakia. "Ni ez nauzue frantsesa" esaldiaz segituko gaitu gaztigatzen duintasun iraultzaileaz. Datorren hamarkadan gurekin izanen dugu. Damurik gabe independentziaren aldeko kanpainan. Ez du nagusirik ukatuko, ogibideak zernahi justifikatzeko balio du. Saiatuko naiz gomutan atxikitzen eta ez dut "ni ez nauzu funtzionari frantsesa"z gaztigatuko.


ASTEKARIA
2006ko maiatzaren 28a
Irakurrienak
Matomo erabiliz
#3
Nagore Iturrioz Lopez  |  Yolanda Porres García  |  Steilas sindikatua
#4
Zigor Olabarria Oleaga
#5
Gorka Peñagarikano Goikoetxea
Azoka
Azkenak
2024-04-30 | Gedar
Pertsona afroamerikar bat erail du Poliziak AEBetan, belaunarekin lepoa estutu ostean

Istripu batetik ihes egin zuela aitzakiatzat hartuta, taberna batera sartu, lurrera bota eta buruz behera lotu zuten poliziek 53 urteko gizona. Zortzi minutuz izan zuten lurrean.


Nola landu desirak, aniztasun sexuala edota identitatea 12-18 urteko ikasleekin?

Gorputzak, identitateak, desirak, justizia soziala, ahalduntzea eta memoria: sei arlo horien bueltako unitate didaktikoak kaleratu dituzte, DBH eta Batxilergoko ikasleekin lantzeko. LGBT+ pertsonen testigantzak, diskriminazioa eta aldarrikapenak oinarri, “armairuan... [+]


Eguneraketa berriak daude