Banatu dira 61. Donostiako Zinemaldiko sariak. Pelo malo film venezuelarrak irabazi du film onenaren Urrezko Maskorra.
Honakoa izan da 61. Zinemaldiko Sail Ofizialeko palmaresa:
Film onena: Pelo malo (Mariana Rondon).
Zuzendari onena: Fernando Eimbcke (Club Sándwich).
Emakumezko aktore onena: Marian Álvarez (La herida).
Gizonezko aktore onena: Jim Broadbent (Le week-end).
Epaimahaiaren sari berezia: La herida (Fernando Franco).
Gidoia: Quai d'Orsay.
Argazkia: Caníbal (Pau Esteve).
Sari nagusi horiez gain, Zinemaldiak beste lan batzuk ere nabarmendu ditu hainbat aipamenekin:
Euskal film onenaren Irizar saria: Asier eta biok (Aitor eta Amaia Merino).
Kutxa Zuzendari Berriak: Of horses and men (Benedict Erlingsson).
Horizontes Latinos: O lobo atrás da porta (Fernando Coimbra).
Zinema eraikitzen: La salada (Juan Antonio Hsu).
Bestelako begirada: Jeune et jolie (François Ozon).
61. Zinemaldia ixteko ekitaldia osorik ikusi beheko bideoan:
Donostiako Zinemaldiko kartel lehiaketa abian da gaurtik. Aukera paregabea iazko Sail Ofizialeko kartelaren plagioa gogora ekartzeko.
Jean-Pierre Jeunetek Amelieren ildotik doan beste film bat egin du, pertsonaia miragarri eta sinesgaitz samarra protagonista duena.
Nahiko itxurosoa zirudien palmaresa Club Sándwichek eta Pelo malok irabazi dituzten bi sari handienekin hondatu dute.
Kritika eta publikoa bat etortzen direnean, pelikula batek ikusleen txaloak eta kritikarien laudorioak jasotzen dituenean, aintzat hartu beharreko obraren aurrean gauden seinale. Horren adibide dugu Hirokazu Kore-eda zuzendari japoniarraren Soshite chichi ni naru/Like father,... [+]
Bosniako gerraren arrastoek turista australiar batengan duten eragina erakusten du Jasmina Zbanicen For those who can tell no tales filmak.