2019-11-12 10:44

Gerturatze piklertarrean murgiltzen diren hezitzaileek asko disfrutatzen dute normalean 0-1 urtekoekin. Uste dut oso egitura garbia eta zentzuzkoa dutela; baina haur-eskola batean baino gehiagotan sentitu izan dut gero, hezitzaile horiek berak 1-2 urteko adin-tartea duten umeen espaziora doazenean, halako krisialdi bat sortzen dela. Horregatik, koherentzia bat bilatu nahian, hainbat hausnarketa egin ditut 1-2 urteko umeen gelarako, eta horiexek azalduko ditut ondorengo lerro hauetan. Funtzio sinbolikoaren gaineko hausnarketarekin abiatuko naiz; jolas sinbolikoaren inguruan arituko naiz ondoren, eta amaierarako utzi dut bi gogoeta horietatik sortutako ondorioa: jarduera-fokuen diseinua.

Artikulu hau egilearen RSS jariotik automatikoki ekarri da hona. Baliteke jatorrizko artikulua luzeagoa izatea, eta hemen irakur dezakezu.
Euskal hezkuntzari buruzko informazio, eztabaida eta elkargunerako bitarteko izateko bokazioz ari gara lanean azken bi hamarkadetan. Bi aldizkari argitaratzen ditugu: - Hik Hasi: hezkuntza gaiak, hezkuntza-komunitateari zuzendua. - Hazi Hezi: haziera eta heziketa gaiak, familiei eta hezitzaileei zuzenduta. Irakasleen eta hezitzaileen formazioan ere egiten dugu lan.