2020-10-15 09:30

Klima aldaketarekin erotuta gabiltza, eta zoroaldian, alde batera utzi ditugu erabat lur erabileren aldaketak, habitat suntsiketak eta abarrak. Hezkuntzan ere klima aldaketa eta planetaren berotzea erabiltzen dira ingurumen hezkuntza lantzeko. Hala ere, gai horiek oso lausoak dira, gurean eraginak ikustea, oraindik orain, zaila delako. Aldaketa globalaren kalteak, aldiz, egunero ikusten ditugu baso soiltzeetan, biodibertsitate galeran eta beste hainbat auzitan, baina hezkuntzak, oro har, ez ditu lantzen.

Klima aldaketa hain lausoa izaki, ez da ikasleen kontzientziak mugiarazteko tresnarik onena. Aldaketa globala, ostera, akuilu hobea da kontzientziaziorako, EHko testuinguruan itsas mailaren igoerak eta tenperaturaren berotzeak ez dutelako hain azkar erasaten. Baso landaketek, azpiegitura handiek eta nekazaritza intentsiboak, berriz, gizarte ereduaren arazo larrienak bistaratzen dituzte.

Beraz, ingurumen hezkuntzaren ardatz klima aldaketaren partez aldaketa globala jartzeak zein onura dakartzan aztertuko dugu moduluan, era teorikoan zein praktikoan.

Izango ditugun hizlariak zein diren jakin nahi baduzue egin klik ,hemen.

Artikulu hau egilearen RSS jariotik automatikoki ekarri da hona. Baliteke jatorrizko artikulua luzeagoa izatea, eta hemen irakur dezakezu.
Euskalnatura taldea 2007tik dabil naturaren inguruko zientzia albisteen eta euskarazko edukien dibulgazioan. Horrez gain, Udako Euskal Unibertsitatearen natur zientzien saila zuzentzen du. Jardun horren baitan, hurrengo ekintza nagusia Natur Zientzien IV. Topaketa (Iruñea, azaroak 7-8) antolatzea da.