Pantailen truke, aisialdi aukera zabala eta puntuak
Hamar egunez telebista, tableta, ordenagailu, bideo joko eta sakelakorik ez erabiltzea da erronka. Horren ordez, eskolak, gurasoek, herriak, edo elkarteek antolatutako jardueretan parte hartzera daude gonbidatuak.
Erronka aurrera eramateko, denen artean ahalik puntu gehien lortzea da helburua: Eguna bost momentutan banatzen dute (goizean eskolara joan baino lehen, bazkalordua, arratsaldea, afaltzeko tenorea, eta ohera joan aurrekoa), eta momentu horietako bakoitza pantailarik gabe pasatzen ez duenak puntu bat lortuko du. Parte-hartzaile bakoitzak bere liburuxkan daramatza kontuak. Eta lehiarik gabekoa da, alderantziz, gelako edo ikastetxeko puntu guztiak batzen dira, lorpena kolektiboa baita.
Antolatzaileen hitzetan, "askatasuna eta zintzotasuna" ditu erronka honek oinarri: bakoitzaren erabakia da parte hartzen duen edo ez, eta hamar egunez erabat pantailarik gabe biziko den, edo hein batean gutxituko duen erabilera.
Parte hartuko duten egiturak
ARGIArekin azken kolaborazioa egin nuenetik lau hilabete igaro direnean, testu honen bidez nire iritzi-artikuluei berriro heldu diet, baina azalduko dizuet zergatik alde egin dudan denboraldi honetan aldizkari maitagarri honen orrialdeetatik.
Otsailaren 20an La xarxa ultra... [+]
Ertzaintzaren azken hamarkadako bilakaera teknologikoa aztertu du bere liburu berrian Ahoztar Zelaieta ikerketa kazetari, kriminologo eta ARGIAko kolaboratzaileak. Segurtasunaren industria ikertu eta Ertzaintzarekin duen lotura plazaratu du, La Ertzaintza que viene... [+]
Mekanografia ikasi baduzu, gitarra jotzen, josten edo eskuz idazten, ulertzen duzu zure gorputzak zelan memorizatzen dituen zenbait jarduera. Gorputza eta adimena modu miresgarrian daude harremanduta, bat dira. Gizakiok sortu dugun teknologia eta honek gure gorputzarekin duen... [+]
Epaile Santiago Pedrazek iragan ostiralean eskatu zuen estatuan Telegram aplikazioa blokeatzea. Astelehenean blokeo hau etetea erabaki du epaile berak, lehenik neurri hori aplikatzeak ekarriko lituzkeen ondorioak aztertzeko.