Komunikazioa > Publizitatea

Kanal guztiak
  x Itxi
Ekonomia
English
Euskal Herria
Euskara
Gizartea
Historia
Ingurumena
Iritzia
Komunikazioa
Kultura
Nazioartea
Politika
Zientzia

Zeinek ez du gazte izan nahi? Edo hobe esanda, zeinek ez du gazte itxura izan nahi? Telebista piztea besterik ez dago, zahartzaroa osasun kontuei, zaintzari eta  aisialdiari lotuta ikusteko, baita ustez zerbitzu publikoa eskaintzen duten kateetan ere. Menpeko jarreretara kondenatuz, adinekoari izaera politikoa ukatzen diote sistematikoki.

Publizitatea kanaleko multimediak

Eduki hauek interesatzen zaizkizu? Kanal honen RSS jariora harpidetu zaitezke.

Publizitatea
Sakonean
2016-10-28 | Axier Lopez
Donald Trumpen aurkako 'trolleoak' ez du etenik

Asko saiatuta ere gutxitan ikusten da hain denbora tarte txikian hainbesteko kontrakotasuna bildu duen politikaririk, baina Donald Trump errepublikarrak lortu du. Aurkako kanpainetan, kritika zorrotzaz gain, umorerik ez da falta izan, Danimarkako autobusetan egindakoa, kasu.


Norbere gorputzarekin gaizki sentiarazten duten iragarkiak debekatuko dituzte Londresen

Sadiq Khan alkateak azaldu duenez, erabakiak hiriko garraio publikoan izango du eragina. Iragarkiak kontrolatzeko komisioa sortzea eskatu du.


2016-04-27 | ARGIA
Publizitate beherakada dela-eta, bilera eskatu dute euskal hedabideek Gipuzkoako Aldundian

Hedabide euskaldunak biltzen dituen Hekimen elkarteak bilera eskatu dio Gipuzkoako Foru Aldundiari, erakunde horrek iragarritako publizitate instituzionalaren beherakada aztertzeko. 2015eko aurrekontuarekin alderatuta, erdira jaitsiko du euskarazko hedabideetako publizitatea Gipuzkoak, 568.702 eurotik 235.000ra.


Ez ukitu nire pekak!

Emma Watson aktore ilegorriari aurpegiko pekak ezabatu dizkiote krema iragarki batean eta polemika piztu da sarean. Gogora ekarri dit haurra nintzela ekitaldi familiar batean amaren lehengusu bat gerturatu zitzaidanekoa, bere etxean zuen krema bat hizpide.


2016-03-02 | ARGIA
Euskarazko iragarkiak sustatzeko asmoz, abian da Euspot lehiaketaren 5. edizioa

Joan den astean aurkeztu zuten Aretxabaletako Mondragon Unibertsitatearen egoitzan Euspot lehiaketaren 2016ko edizioa.


Maitasuna kontrolarekin parekatzen duen iragarkia, jasotako kritikengatik baztertua

Harreman berriak egiteko Tinder aplikazioan elkar ezagutu duten bi gazte dira iragarkiko protagonistak. Mutilak etengabe kargu hartzen dio neskari, badakiela neskak Tinder erabiltzen jarraitzen duela eta “atsegin dut” ematen diela beste mutil batzuen profilei.


Iragarkian emakumeak sexi jantzita? Eta dendara horrela agertzen bagara?

Kanpaina sexista du abian Multiópticas betaurreko denda kateak. Emakume talde bat iragarkiko emakumeak bezala jantzi da eta katearen dendetan sartu da saltzaileen eta erosleen erreakzioak ezagutzeko.


2014-12-19 | Estitxu Eizagirre
Publizitate sexistaren datuak: Gailu elektronikoak mutilentzat sortzen dira

Iazko Gabonetako 186 iragarki aztertuta, sexismoaren datuak publiko egin ditu Emakunderi atxikitako Begira ikertegiak. Iragarkiak irakurtzeko elementuak topatuko dituzu: offeko ahotsak, eszenografia, musika, koloreak...


2014-12-12 | Estitxu Eizagirre
Argazkitan salatu marketing sexista

Bi urteko umearentzat plastikozko moto arrunt horietako bat erostera doanak bi aukera ditu: “nesken” edo “mutilen” modelo bakar hori etxeratu edo umea motorik gabe utzi. Inoiz baino eskaintza zabalagoa dela aldarrikatzen den garaiotan, aukera bakarrera murriztua aurkitzen dugu sarri eskaintza. #MarketingSexistarikEz traolarekin argazkiak txiokatzea izan daiteke salatzeko modu bat.


Emakume eredu errealen aldeko kontrakanpaina

The perfect body kanpaina abiatu du Victoria’s Secret lentzeria kateak, bere iragarkian ageri diren modelo argalek gorputz perfektua dutela iradokiz. Mezu horren aurkako eta gorputz eredu anitzen aldeko mugimendua sortu dute herritarrek.