argia.eus
INPRIMATU
Manolo Gil: «Gogaituta nago telebistek gure lanak nola erabiltzen dituzten ikusteaz»
1994ko ekainaren 26a
Bideoklipen erabilera telebistan Manolo Gil-en iritziz
Manolo Gil: «Gogaituta nago telebistek gure lanak nola erabiltzen dituzten ikusteaz»
ARGIA. Juanma Bajo Ulloak Barricadaren bideoklip bat egin berri du. Gero eta garrantzitsuago bilakatzen ari al dira produktu hauek?
MANOLO GIL. Izen handiak bilatzen dira, eta kasu horretan, Juanma Bajo Ulloaren izenak berez saltzen du. Oso ona iruditzen zait lan hori, baina telebistek klip baten 20-30 segundu eskatzen dituzte oro har, musika programa batean zatiak soilik emititzen direlako. Bideo horren 20-30 segunduk ez dute adierazten 3 minutuko zinema narrazio horren mamia.
A. Aurreko urteetan 7-8 bideoklip aurkeztu zenituen Gasteizen eta aurten, berriz, 3 besterik ez.
M.G. Disko industriak 2-3 milioi pezetako inbertsioa egin behar du, eta telebistaz emititzeko soilik balio du klipak. Telebistek gero eta gutxiago lantzen dituzte musika programak, eta orduan konpainiek ez dute produktu hauetan inbertitzen. Errentagarriagoa da beraientzat diru hori musika aldizkarietan inbertitzea publizitate gisa. Gogaituta nago telebistek gure lanak nola erabiltzen dituzten ikusteaz. Musikaz baliatzen dira, sortzen ditugun irudien zatiez, baina ez daukate bideoklipa lantzeko programa berezirik, eta gaur egun kalitate handiko lanak egiten dira hemen.
PATXI GAZTELUMENDI
49

GaiezKulturaMusikaArgitalpenaBideoak
GaiezKulturaArgitalgintArgitalpenaBesteak
PertsonaiazGIL3
EgileezGAZTELUMEN1Kultura