argia.eus
INPRIMATU
Musika-irratiak. Fidelizazio edo “easy listening” (Ritxi Aizpuru)

2007ko urriaren 18a

"Irrati markak ez du garrantzirik baina, agian, esatariaren hizkuntzak, euskarak eraman dezake entzulea irrati batera edo bestera. Irrati bereziak bilatuko ditu musika desberdinen entzuleak, irrati berezitzaileak. Last FM bezalako Interneteko irratiek arrakasta izango dute. Oraingoz bi desabantaila dituzte. (...) Bat, linea analogiko eta digitala edonon entzun daitezke egun, baina laster azken belaunaldiko sakelakoekin Interneteko konexioa lortzea izango da. (...) Bi, inoiz ez du izango irrati-esatariaren goxotasuna edo hurbiltasuna. (...) Bi abantaila. (...) Bat: nork bere gustuko edo bere profila duen musika entzuteko aukera. (...) Bi, nahi beste informazio." (2007-10-18)