Ingurumena > Azpiegitura handiak > Abiadura Handiko Trena

Kanal guztiak
  x Itxi
Ekonomia
English
Euskal Herria
Euskara
Gizartea
Historia
Ingurumena
Iritzia
Komunikazioa
Kultura
Nazioartea
Politika
Zientzia
Abiadura Handiko Trena kanaleko multimediak

Eduki hauek interesatzen zaizkizu? Kanal honen RSS jariora harpidetu zaitezke.

Abiadura Handiko Trena
Iritziak
Sakonean
Zergatik ekin nahi zaie orain AHTren Bergarako obrei?

Espainiako Gobernua gorabehera politiko eta ekonomikoak gainditu nahian dabil trenbidearen zati estrategikoa egiteko. Aldi berean, enpresa-eraikitzaileek jarrai dezakete lan-esku merkearen salerosketarekin fluktuatzen.


Kaliforniako AHTren ezinak: garestiago, atzerapenarekin eta beharginak estutuz

Txosten federal konfidentzial batek agerian utzi duenez trenbidearen lehen zatia 3.600 milioi dolar gehiago kostako da eta ez da 2024ra arte amaituko. Euskal Y-a egiten ari diren konpainia espainiarrak dabiltza bertan.


2017-01-20 | ARGIA
Zuloan: AHTren lan-baldintzak ikertzeko elkarlana eta bloga

Abiadura Handiko Trenaren obretan gertatzen diren gehiegikeria eta irregulartasunak ikertzeko elkarlana abiatu dute ARGIAk eta Manu Robles-Arangiz fundazioak.


AHTk ez luke energiarik aurreztuko 2086 arte, lasterren jota

Ez 2023an, ez inoiz. Euskal Y trenbide proiektua ez da sozialki errentagarria izango, ezta ingurumenari dagokionez ere. EHUko Hegoa institutuaren lan batek hori baieztatzeko ebidentzia enpirikoak argitaratu ditu.


AHTren hiriburuetarako sarbideak eta Bergarako lotunea aldi berean egitea nahi du Jaurlaritzak

2017 amaieran garraio azpiegitura erraldoiaren zati horiek definituta eta esleituta edukitzea eskatuko diote Espainiako Gobernuari Tapia sailburuak eta hiriburuetako alkateek.


Abiadura Handiko Trenean gastatutako 44,5 milioi euro zor dizkio Espainiak Nafarroari

Espainiako Estatuaren eta Nafarroaren arteko ituna "zaharkitua" dago, Kontuen Ganberak egindako txosten baten arabera. Jada 86 milioi euro gastatu ditu Nafarroak Abiadura Handiko Trena eraikitzeko.


2016-11-20 | Iñaki Barcena
AHTren etorkizunaz

Hamar urte bete berri dira, Lukun (Araba) Euskal Y-ren lehengo harria jarri zutela. Galdera ikur handia dabil oraindik proiektu txikitzaile horren gainean. Zenbat urte gehiago? Noiz eta nola jarriko ote diote azkena? Inaugurazioa oso modu diskretuan egin zen, komunikabideen presentzia urriarekin, arraro xamar Euskal Herriko historian diru gehien xahutzen duen azpiegitura (6.000 milioi euro, gaurko kontuen arabera) martxan jartzeko. Egia esan, obrak hasi aurretik beste hamar urte pasa ziren,... [+]


Alain Roussetek AHTa finantzatzeko proposamenari uko egin dio

Akitania Berriko eskualdeko presidente Alain Roussetek bertan behera utzi du AHTa finantzatzeko proposamena. Proiektura 5,6 milioi euro bideratzeko asmoa zuten. Erabakiaren alde agertu da EELV Europa Ekologia Berdeak alderdia.


Nafarroako Gobernuak Kantauri-Mediterraneoko korridorean nahi du AHTa

Manu Aierdi Garapen Ekonomikoko presidenteordearen proiektua babestuko du Barkosek. ADIFek zor dituen 45 milioiak berreskuratzeko, auzi-errekurtsoa jarri dezake Nafarroako Gobernuak.


AHT ez da 2019rako bukatuko, kupoan eskua sartuta ere

2019an AHT martxan egotea “ezinezkoa” dela esan du Iñigo Urkulluk eta gaineratu du Jaurlaritza aztertzen ari dela AHTk  hirietan izango dituen sarrerak lurperatzeko kupoa erabiltzea.